Pensioen Advies

 Klik hier om in te loggen op het EB-portaal

        

Pensioenadvies in een aantal stappen

U kunt bij ons terecht met al uw pensioen vragen. Voor uw DGA pensioen of uw collectief pensioen contract. U vindt in ons een partner die uw belangen centraal stelt. Om u een goed, zorgvuldig en passend advies te geven werken onze adviseurs volgens een vaste wijze. Voorafgaand aan het eerste gesprek krijgt u uitleg over onze werkwijze. De adviseur vertelt u wie wij zijn en wat u van ons kunt verwachten. We proberen een inschatting te maken van de tijd die we met het gehele proces kwijt zijn. Wanneer u beslist om met ons verder te gaan en wij denken dat we u kunnen helpen begint ons adviestraject.

Waar veel intermediairs zich vanwege de verhoogde deskundigheidseisen terugtrekken van het adviseren van pensioen materie, kiezen wij voor een groei op dit gebied. Met onze deskundigheid en ervaring kunnen wij voor u van toegevoegde waarden zijn. U kunt hieronder een indruk krijgen van ons adviestraject of ons dienstverleningsdocument lezen.

Stap 1 Inventarisatie
Om tot het juiste advies te komen, maken wij op basis van het eerste gesprek een inventarisatie van uw bedrijf. Uw wensen en doelstellingen staan hierbij centraal. U geeft hierbij aan welke risico’s u zelf wilt en kunt dragen of wilt verzekeren. Deze inventarisatie is het uitgangspunt van ons advies.

Stap 2 Analyse
Uw wensen in de inventarisatie zijn de basis waarmee wij een analyse van uw situatie maken. Hierin wordt de relevante informatie voor uw wensen vermeld.

Stap 3 Advisering
Op basis van de analyse stellen wij ons advies op. U ontvangt onze bevindingen en advies in een rapport . Hiermee krijgt u een helder overzicht van ons advies voor uw situatie.
Wij lichten dit advies ook graag toe in een persoonlijk gesprek. Uiteraard blijft de definitieve keuze voor een bepaalde oplossing aan u. Indien u wilt afwijken van ons advies is dat mogelijk, maar wij lichten graag toe waarop we onze keuzes bepalen.

Stap 4 Bemiddeling
Heeft u een keuze gemaakt, dan ondersteunen wij u bij de uitvoering van dit advies en vragen indien gewenst definitieve offertes op. De offertes worden bij minimaal 3 parijen opgevraagd en met elkaar vergeleken. Opvolgend begeleiden wij u bij de controle van de juridische stukken. 

Stap 5 Nazorg en beheer
Het is erg belangrijk dat wanneer u een regeling(en) via ons heeft afgesloten, dat deze blijft aansluiten bij de laatste wet en regelgeving, marktontwikkelingen en uw omstandigheden. Afhankelijk van uw wensen wordt een op maat gemaakt samenwerkingsovereenkomst gesloten. Hierin staan de kosten en werkzaamheden duidelijk weergegeven. Deze nazorg is dus geen onderdeel van dit advies en u ontvangt hier een aparte document over.

Neem contact met ons op via pensioenen@geerts.nl of 0162-475675 voor een vrijblijvende afspraak

 

Adresgegevens
Mathildastraat 39
4901 HC Oosterhout

Postbus 85
4900 AB Oosterhout

info@geerts.nl

Telefoon
0162 - 475 675
0162 - 475 671 (schade)
Berekenen
Auto
Reis
Inboedel
Woonhuis
Aansprakelijkheid
Rechtsbijstand
Zorg
Overig

Inloggen ‘Mijn Geerts’
Openingstijden:
Maandag:8.30 tot 17.30 uur
Dinsdag:8.30 tot 17.30 uur
Woensdag:8.30 tot 17.30 uur
Donderdag:8.30 tot 19.00 uur
Vrijdag:8.30 tot 17.30 uur

Buiten openingstijden op afspraak


Privacy
Disclaimer
Sitemap
© 2018 Geerts Financiële Dienstverleners