Vanaf nu ontvang je je post digitaal!

Beter voor het milieu en eenvoudig terug te vinden

Geerts is continu opzoek naar mogelijkheden om de service te verbeteren, maatwerk te leveren en milieubewuster te werken. Vanaf nu ontvang je daarom je documenten digitaal. Hiervoor maken we gebruik van Postex. Met Postex kan je je factuur ook snel en gemakkelijk betalen via iDEAL!

Inloggen in de Postex omgeving

Wat verandert er?

Log hierboven in met jouw unieke code (deze vind je bij de poststukken die je via postex krijgt). In deze digitale omgeving kun je:

  • jouw documenten inzien en downloaden;
  • eenvoudig betalen via IDeal
  • zelf kiezen of je de documenten per post óf per e-mail wilt ontvangen;
  • per e-mail verstuurde documenten nog één jaar lang inzien en downloaden.

Wie is Postex?

Postex is een bedrijf dat al jaren deze dienstverlening aanbiedt. Postex verzendt onze poststukken. Dit is traditionele en digitale post. Zij biedt je ook een iDEAL-betaalservice aan. Postex hanteert strikte privacy- en veiligheidsvoorwaarden en behandelt jouw gegevens zorgvuldig. Postex vraagt nooit om inloggegevens of wachtwoorden. Geef deze ook nooit aan derden! Meer informatie vind je op hun website www.postex.com.

Door onze samenwerking met Postex ga je steeds meer post van ons digitaal ontvangen. Als je e-mailadres bij ons bekend is ontvang je hier een e-mail over. Is jouw e-mailadres niet bij ons bekend? Dan ontvang je jouw poststukken nog op papier, maar wel in een andere envelop dan je gewend bent. 

Daarnaast ontvang je bij de post ook een voorblad met een unieke (tijdelijke) code om de poststukken ook digitaal in te zien.


Groene kaart

Let op: de ‘groene’ kaart is wit of alleen digitaal beschikbaar, hiermee kan je in de EU overal uit de voeten. Een groene kaart digitaal of geprint op wit papier wordt niet als een geldige groene kaart geaccepteerd in: Albanië, Bosnië en Herzegovina, Iran, Israël, Macedonië, Marokko, Moldavië, Montenegro, Oekraïne, Rusland en Wit-Rusland, Servië, Tunesië, en Turkije. Reis je daar heen? Vraag dan een groene kaart bij ons op, dan ontvang je deze van ons.



Op welke e-mailadres ontvang ik mijn post?

In jouw MijnGeerts account kun je zien welk e-mailadres er bij ons bekend is. Wil je de post liever op een ander e-mailadres ontvangen?
Of heb je geen MijnGeerts account en wil je zeker weten dat wij jouw post naar het juiste e-mailadres sturen? Vul dan onderstaand formulier in.

Schade meldenInloggen Mijn GeertsPolisvoorwaarden
Stuur een bericht