Met behulp van onderstaand formulier kunt u online een schade aan ons melden. U ontvangt  een e-mail met een bevestiging van uw melding. Bij een autoschade dient u ons ook altijd een ingevuld en door u ondertekend Europees schadeformulier toe te zenden.

Schade melden

Schade, wat nu?

Heb je schade? Wat vervelend! Op deze pagina vind je informatie over het melden van je schade. Je hebt (gelukkig) niet dagelijks te maken met een schade, dus als je hier vragen over hebt is dat heel logisch.

Hieronder vind je de online schadeformulieren. Daaronder vind je meer informatie over het schadeproces. Heb je vragen of heb je bijvoorbeeld hulp nodig bij het invullen van het schadeformulier? Neem gerust contact op met ons schadeteam via 0162-475671 of door te mailen naar schade@geerts.nl.

Tip voor tijdens de vakantie:

Moet je je vakantie helaas vroegtijdig afbreken? Bel dan altijd naar de alarmcentrale van jouw reisverzekering. Ga niet uit jezelf de terugkeer naar Nederland regelen, bij een aantal verzekeraars krijg je de schade dan niet vergoed. Hier vind je alle alarmnummers. Via jouw MijnGeerts account heb je altijd inzicht in je polissen. Uiteraard mag je ons ook altijd bellen op 0162-475675 (in geval van nood ook in het weekend en 's avonds te bereiken).

Meld gemakkelijk je schade

  • Meld je schade via de Geerts app of MijnGeerts

  • Bel of whatsapp ons op 0162-475671

  • Mail naar schade@geerts.nl

  • Hulp nodig bij het invullen van je schadeformulier? Loop gerust bij ons binnen!

Vul het schadeformulier in

Met het onderstaande online schadeformulier kun je uiteenlopende schades bij ons melden. Hoe completer je alles aanlevert, hoe sneller wij de schade kunnen behandelen. Voor overige schades sturen wij graag een specifiek schadeformulier. Wil je liever het schadeformulier op papier invullen? Dat kan!

 Klik hier voor het algemene schadeformulier Klik hier voor het aanrijdingsformulier

Hoe meld je een schade?

  1. Schade melden
    Je meldt de schade bij ons schadeteam. Dit kan met een formulier op onze website, per mail, telefonisch of door gewoon even naar ons kantoor te komen.
     
  2. Aanleveren informatie
    Afhankelijk van het soort schade hebben wij een aantal zaken nodig om de schade snel en correct af te kunnen wikkelen. Wanneer je de schade bij ons hebt gemeld krijg je van ons een e-mail waarin staat welke informatie wij van jou nodig hebben. Denk hierbij bijvoorbeeld aan foto’s, een ingevuld schadeformulier en een inschatting van de herstelkosten. In deze mail informeren wij jou ook over zaken zoals het eigen risico. 
     
  3. Schade-expert
    Wanneer het om een grotere schade gaat, dient er een schade-expert ingeschakeld te worden. Wij plannen in dit geval een afspraak met een schade-expert voor jou in. Deze stelt dan het schadebedrag vast.
  1. Reparateur kiezen
    Vervolgens kies je de reparateur die jouw voorkeur heeft. Uiteraard kunnen wij je helpen bij het maken van de keuze voor een reparateur.
     
  2. Eventuele uitkering schade
    Als de schade is gedekt door een van je verzekeringen, dan keren wij het schadebedrag aan jou of rechtstreeks aan de reparateur uit.
     
  3. Invullen vragenlijst
    Na afhandeling van de schade bellen wij je nogmaals op om te vragen of je tevreden bent met het verloop. Op die manier weten we zeker dat je tevreden bent en kunnen wij eventueel verbeterpunten achterhalen.

Aries, Laura, Erica, Roy en Joost staan voor je klaar!

Stel ons gerust uw vraag

Oosterhout: 0162 - 475 675
 
Wij nemen de regelgeving met betrekking tot de bescherming van uw persoonsgegevens serieus en hechten veel waarde aan de bescherming van uw privacy. Bekijk hier ons Privacy statement.